Alex O'Loughlin's home damaged in fire

Actor Alex O'Loughlin's home damaged in fire - klick
Hawaii Five-0 star Alex O'Loughlin returns home to find $4m Oahu property had caught fire in garage explosion - 2ö14

Hawaii Five-0 star Alex O'Loughlin's $4 million Diamond Head home on Oahu caught fire Monday after a mysterious explosion in his garage.

According to Hawaii News Now, 50 firefighters responded to the scene and put the blaze out in 20 minutes.

No one was injured, but the Australian 37-year-old 'looked really stressed out' when he arrived home.

übersetzt mit Google
Alex O'Loughlins 4-Millionen-Dollar-Diamond-Head-Haus auf Oahu hat am Montag nach einer mysteriösen Explosion in seiner Garage Feuer gefangen. Laut Hawaii News Now löschten 50 Feuerwehrleute das Feuer in 20 Minuten. Niemand wurde verletzt, aber der 37-jährige Australier sah "wirklich gestresst aus", als er nach Hause kam.

Alex zu seinen Fans, die sich Sorgen machten. klick